هزینه برگزاری مراسم عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران : همیشه از گذشته تا کنون ازدواج و هزینه های از مهم ترین دغدغه های جوانان به شمار رفته است. گاهی جوانان تصمیم می گیرند که جشن ازدواجشان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران

ولی با این وجود از میزان هزینه های آن هراس دارند. اگر شما بر روی هزینه های خود مدیریت صحیحی داشته باشید به هیچ عنوان با شکست روبرو نخواهید شد و به آسانی می توانید از پس این مشکلات بر بیاید.

یکی از مسائلی که باید به آن دقت کنید هزینه و بودجه لازم برای برگزاری مراسم عروسی است که در بخش های مختلف ایران این هزینه ها با یکدیگر تفاوت دارند.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران

برای مشخص کردن میزان هزینه های جشن عروسی در مناطق مختلف چه معیارهای وجود دارد؟

هزینه ها در منطقه های مختلف ایران به صورت یکسانی نخواهد بود و همین امر سبب می شود که شما کمی دچار سردرگمی شوید و برای تخمین زدن میزان هزینه های خود برای برگزاری مراسمتان دچار مشکل شوید .

در ادامه این مطلب ما سعی کرده ایم که معیارهای مشخص کننده هزینه های برگزاری مراسم و همچنین تفاوت را برای شما عزیزان تشریح کنیم . با ادامه این پست با ما همراه باشید.

1-هزینه جشن عروسی در شهرهای پرجمعیت

برای افرادی که تشریفات عروسی شان در شهرهای پرجمعیت می باشد طبیعی است که می توانند از امکانات بیشتری استفاده نمایند و همچنین باید بودجه ی بیشتری را برای مراسم خود در نظر داشته باشند.

در این شهرها تالارهای زیادی وجود دارد که می توانند از مهمانان آنها به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنند همچنین این تالارها با امکانات فراوان و لوکس ترین ها می باشند. گاهی در شهرهای بزرگ استفاده از خواننده گان مشهور بر هزینه ی عروسی آنها می افزاید.

افزون بر اینها هزینه برگزاری مراسم در شهرهای پر جمعیت با دارا بودن امکاناتی مانند اتاق عقد، گل آرایی ، موسیقی ، عکاس و فیلم بردار ، نورپرداز می توانند بیشتر شود.

2-قرار گرفتن تالار عروسی در بخش های متفاوت شهر

یکی دیگر از دلایلی که می تواند در هزینه های جشن عروسی تعیین کننده باشد موقعیت قرار گیری سالن پذیرایی در بخش های متفاوت شهر است.

اگر اجاره باغ برای عروسی در مرکز شهر واقع شده باشد سبب می شود که مهمانان به راحتی رفت و امد کند اما پارک خودرو در چنین شرایطی با مشکل روبرو می شود اما اگر تالار در مرکز شهر باشد و همچنین پارکینگ اختصاصی نیز داشته باشد قطعا هزینه های ورودی هم برای تالار افزایش می یابد.

حالا فرض کنید تالار در حومه شهر باشد قطعا زمین این تالار نیز ارزان تر خریداری شده و همچنین مالیات آن هم کمتر خواهد بود. این موارد سبب میشود که میزان هزینه ورودی تالار نیز مناسب تر باشد.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران

هزینه برگزاری مراسم عروسی در ایران

پس نباید فراموش کرد که موقعیت قرارگیری تالار در قطب شمال و جنوب بر روی قیمت ورودی تالار تاثیر بسزایی داشته است. تالارهای که در بخش شمالی شهر هستند هزینه های زیادتری دارند.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

3- رسومات محلی ویژه شهرستان ها

گاهی برای اینکه برخی از رسم ها در شهرستان ها انجام گردد باید هزینه های بیشتری را صرف کرد ودر نهایت سبب می شود هزینه خدمات عروسی افزایش یابد.

مثلا در شهرستان مراسم حنابندان گرفته می شود و عروس و داماد بجای این هزینه یک شب عروسی را بپردازند باید 2 شب هزینه کنند که طبیعتا نیاز به بودجه ی بیشتری داشته است.

جز این مورد ، رسوم های خاص دیگری نیز مطرح است که می توانند سبب افزایش هزینه مراسم عروسی شوند.اما در شهرهای بزرگ و شهری مثل تهران تمام مراسم ها به صورت یکنواختی هستند و می تواند هزینه ی لازم را برای آن پیش بینی کرد در صورتی که این هزینه ها در برخی از شهرستان ها با توجه به رسم و رسومات متفاوت می باشد.

4- در شهرستانهای کوچک تجملات وجود ندارد

معمولا در شهرستان ها شاهد برگزاری مراسم های با تجملات کمتری می باشیم و همین موضوع سبب می شود که هزینه های عروسی تا میزان زیادی کاهش پیدا کند. مثلا در برخی از سالن ها در شهرهای کوچک خبر از گل آرایی ، اتاق عقد و ورودی اتاق ، دی جی و … نیست .

5- هزینه برگزاری مراسم عروسی در سالن های ساده یا باغ

در برخی از مناطق کشور این امکان وجود دارد که عروسی را در سالن ساده ی برگزار نمایند یا اینکه در باغ عروسی برپا شود. همین موضوع سبب میشود هزینه ی عروسی تا میزان زیادی کمتر شود. ولی شیرازی ها برای برگزاری مراسم خود از باغ هایشان استفاده می کنند که همراه تجملات تمام خواهد بود و همین موضوع سبب بالا رفتن هزینه می شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: